top of page

Mama in de kijker: Isabel

Baby: Arthur - 8/12/2018

Job: Beleidsmedewerker hogescholen


Isabel en Arthur

Wat betekent voor jou een gezonde levensstijl:

Gezond eten en toch wat bewegen, maar het is niet gemakkelijk. Ik sta op en zit op de trein, ik kom aan op het werk en zit opnieuw een heel dag dus het is een hele uitdaging. Ik beweeg niet zoveel als ik zou willen en ik eet niet zo gezond als ik zou willen.


Hoe probeer je dan die activiteit in je planning te krijgen?

Eén keer in de week sporten is mijn vaste routine, ik probeer ook thuis één keer per week oefeningen te doen. Het zou natuurlijk goed zijn om het in mijn dagelijks routine in te bouwen, zoals even gaan wandelen tijdens mijn lunchpauze. Momenteel bestaat mijn lunchpauze echter nog uit afkolven dus dat lukt nog niet, haha!


Van welke momenten geniet jij het meest als mama?

’s Avonds, Arthur komt dan thuis van de creche en ik van het werk. Hoe kort dat moment ook is, dat is ons momentje samen. Pyjamatje aan en verhaaltje lezen, pure quality time.


Zou je één van de hilarische momenten van Arthur met ons willen delen?

De meest hilarische momenten zitten nu in zijn beweegelijkheid. Het is steeds een hele klus om zijn kleren aan te krijgen. Ik zit dan in de zetel met mijn benen rond zijn benen, dan moet ik grijpen om een handje te vinden... oké we hebben al 1 mouw, yes!


Wat vind je de minder leuke momenten aan mama zijn?

Soms ben je gewoon volledig op. En soms is Arthur dan op diezelfde moment net heel wakker en heel enthousiast. Zo'n kleine baby vraagt veel energie en die heb je als mama met weinig slaap niet steeds op overschot.



Hoe zou je mums en Bubs in één zin beschrijven:

Een leuke manier om toch terug aan sport te doen zonder tijd in te moeten boeten met je kindje.


Lijfspreuk: Relativeren, Relativeren, Relativeren. Alles komt wel goed.

28 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page